Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

19 Ekim 2018 Cuma

Kitap Yorumum : Sonsuza Dek Sen


 Herkese merhabalar. Okuyup bitirdiklerim arasında en sevdiğim ve benim için en özel kitap hakkında biraz bahsedeceğim. Her zamanki gibi kitabın eime nasıl geldiğinden bahsedeyim önce. Bu kitap bana erkek arkadaşımın 1. yılımıza özel aldığı bir kitap. Aslında kitabı ilk ben görüp beğenmiştim hatta almam için ısrarcı olmuştu ama ben onun yerine başka iki kitap alınca o aklımdan tamamen uçup gitmişti. Hediye olarak elime alınca kitabı çok mutlu oldum.
  Kitabı okurken kah sevindim kah üzüldüm. Will'in ölümünden sonra Louisa kendini Amerika'da buluyor.(Will'in ölümü için ilk kitap olan Senden Önce Ben'i henüz okumadım ama filmini biraz izlemiştim ve Louisa hakkında kafamda biraz olsun bir takım bilgiler vardı serinin ikinci kitabını ne olduğunu bilmiyorum ama direk üçüncü bölümden başladım hediye gelince) Amerika'da çok zengin bir ailenin hanımefendisinin asistanlığını yaparak hayatına devam etmeye çalışıyor. Lüks limuzinler, balolar, gösterişli davetler derken Louisa oldukça tempolu ve yorucu bir hayatta buluyor kendini. Erkek arkadaşı Sam ile aralarındaki 5000 kilometreye rağmen bir ilişki yürütmeye çalışmasıda ayrı bir konu. Her yaptığı davranışında yada bir çöküşünde aklına hep Will'i getirmeyi eksik etmiyor. Ve günün birinde Louisa bu Amerikalı ailenin yanlış anlaması sonucu işinden kovuluyor yinede olayın anlaşılması için bir düzeltme durumuyla ilgilenmiyor. Bu aralıkta Sam ile kötü giden ilişkileri sonlanıyor. Kitabın devamında çok yakışıklı bir genç adamla tanışıyor aslında bu adamla çok önceden davetlerde tanışmıştı sadece samimiyeti yoktu ve işin en garip yanı bu adam tıpkı Will'in kopyası gibiydi...
  Sonsuza Dek Sen okumanızı tavsiye edeceğim kitaplardan biri. Elbette bir dünya klasiği değil fakat "ben dizi sevmiyorum ama dizi tadında bir kitap arıyorum" derseniz bu seri tamda sizin aradığınız tarzda. İlk kitabı Senden Önce Ben olan bu seri ile tanışmanızı sağlayacaktır. Bende kısa zamanda ilk kitabı okuyacağım temin etmiş durumdayım. Son olarak kitabı okuyanlar için sizce de Louisa'nın giyim tarzı çok tatlı değil miiii ? :)



 DUYURU : Kitap Çekiliş Etkinliği'ne hala katılım olmadı arkadaşlar biraz olsun duyursak bende birilerine kitap yollayacağım için mutlu olsam harika olurdu bence :) 

6 yorum:

  1. filmini hatırlıyom kitap da aklımda olsun madem çok özeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede aklında olmalı ama seriye sondan başlama benim gibii 😂

      Sil
  2. Rahat okunan yazarlardandir genelde yazin okuyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya rahat ve merakla okutturuyor kendini :)

      Sil
  3. Okunabilecek kitaplar arasına girmeyi hakediyor gibi. Tanıtım için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okunmalı ama serinin ilk kitabı bu olmadığını hatırlatmak isterim :)

      Sil