Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

10 Mayıs 2018 Perşembe

Kitap Yorumum : Mart Menekşeleri

 

Kitap Adı : Mart Menekşeleri
Yazar : Sarah Jio
Çeviren : Nihan Giray
Sayfa Sayısı : 336

Herkese yeniden merhaba bu ayın ikinci kitabı bitti. Birkaç gün oldu biteli ama ben anca buraya yorumunu yazma fırsatı bulabildim. Sarah Jio ile tanışmam çok eskiye dayanıyor ama kitaplarıyla tanışmam malesef anca oldu. Hayalim bu tarz yazarların tüm kitaplarını alıp seri halinde kütüphaneme dizebilmek ama maddiyat olarak beni zorladığı için yavaş yavaş başlıyorum. Elime geçen bu kitap geçen yazdığım PTT'de sorun yaşadığım kitaptı. Bu arada konuyla alakasız olarak bir detay vereyim PTT şikayet formuma geri dönerek çalışanlara uyarı vermiş çok mutlu oldum açıkçası. 
    Kitaba dönersek kitap en başta beni çok üzerek başladı, her defasında üzülerek ve sinir olarak başladığım kitapların sonunda şaşkınlık ve mutlulukla bitiriyorum. Kitap en başta terk edilen bir kadının ruhsal çöküntüsü ve kendini nasıl toplayabileceği hakkında tercihlerini göz önünde bulundurmasıyla başlıyor. Kahramanımız bir yazar ve yazma problemi çektiği bir süre zarfında. Kahramanımız Emily'i büyük yengesi Bee Mart ayını yanında geçirmesi için yaşadığı adaya davet eder. Emily adada eski aşkına rastlar ve yine eski zamanlarına döner. Fakat kaldığı odada 1943 yılından kalma bir günlük eline geçer ve bu günlükte adanın tüm sırları ve Emily'nin aile sırları yer almaktadır. Bunları ortaya çıkartmak için parçaları birleştirmekle uğraşan Emily adadaki ressam Jack'e aşık olur. 
   Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği roman Library Journal En İyi Kitap Ödülü'ne layık görülmüş. Eğer bir Sarah Jio merakınız varsa bu kitapla kendisiyle tanışmanızı öneririm. Kitap hakkında çok şey yazabilirim fakat içindeki gizemi sizin çözmenizi isterim. Kendim ipucu vererek okumanızın heyecanını kaçırmak istemem.


"Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir." 

"Hayat, birine seni seviyorum demenin kararsızlığını yaşamak için çok kısadır..."

8 yorum:

  1. Paylaşımındaki son cümle, benim bugünkü paylaşımımla çok bağlantılı olmuş. İnşallah yazarın tüm kitaplarını tamamlayabilirsin. Gerçekten bir çok ödüle layık, okumayı sevdiren bir yazar. Paylaşım için teşekkürler. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim her zaman, okuduğunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Sarah Jio okuduktan sonra araya zaman bırakıyorum ama sanırım aradaki zaman fazla uzun oldu. Bütün kitapları mevcut. Bu da okunacaklar arasında bekliyor ama henüz sıra gelmedi. Araya alayım bari. Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısınız bende de keşke tüm kitapları olsa ama zamanla olacak inşallah :)

      Sil
  3. heey ben de bu yazara yeni başladım sırayla okuyorum. ikisini yazdım blogda şimdi üçüncüyü okumaktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zamanda seriyi tamamlarsam bende sana yetişeceğimmmmm

      Sil
  4. Yazarın iki kitabını okumuştum ve ikisini de beğendim aslında :)) Ama en sevdiğim yazarlardan da değil sanırım :)) Bu kitap hakkında da fikir edinmiş oldum ama :)) Hoş geldin bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuuk :) En sevilen yazar konusu kişiden kişiye değişir ama beni merak ettiğim bir yazardı okta memnun kaldım kaleminden :)

      Sil