Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

6 Aralık 2018 Perşembe

31’e 24 Kala

 Herkese merhabalaaar bu güzel başlığın benim için çok önemli bir güne tekabül ettiğini belirtmek isterim. Bu tarih tam olarak benim doğum günüme geliyor yani 1 Ocak :). Hatırladığım kadarıyla annemin akşam yeni yıl kutlayıp sabah doğuma gittim dediği gün. Küçük yaşlarda hiç doğum günü kutlamayan ben liseden sonra ancak bir iki kere kutlamıştım doğum günümü. En çok içimde ukte kalan sanırım bana toplu bir sürpriz doğum günü kutlaması yapılmamasıdır. Çoğu kişide görüyorum  tüm sevdikleri bir araya toplanıp bir anda ortaya çıkıyorlar falan bence çok hoş belki bir gün benimde olur. Genelde ben kendim kutluyorum doğum günümü bu yüzdende içim hep buruk oluyor zaten üniversiteye geldim geleli sadece bir kere arkadaşlarım kutladı onun dışında hep kendim kutlamışımdır. Şikayetçi daha doğrusu beni üzen diğer bir konu ise annem dışında kimsenin hediye almamasıdır. Sağolsun bir de geçen yıl erkek arkadaşım güzel bir hediye göndermişti çok garip değil mi insanın doğum gününde hiç hediye almaması insanlar youtubeda bana hediye gönderin diyerek milyonlarca hediye alıyor yakında bende yazacağım “bana hediye gönderin” diye :D. Şu da var ki bana kimse hediye almasada ben her yıl kendime hediye alırım ama bu yıl ne alsam kararsız kaldım aklımda hiçbir şey yok çünkü.
   Kısaca durum böyle bu ana dönersek hala Bingöl’deyim. Birkaç gündür Adaklı’daydık  ve orası aşırı sıkıcı geldi bana çünkü hiçbir şey yok. Dışarı çıktığınızda size genelde garip bakan gözlere maruz kalıyorsunuz zaten halkı erkeklerden oluşuyor gibi geldi bana hiç yerli kadın görmedim. Meydanda erkekler dolu bu yüzden dışarı çıkası gelmşyor insanın zaten genelde de erkek arkadaşım çıkıyor işleri halletmeye. Burada tek avantajım yemek yapmak için imkanım var ve birçok yapmadığım yemeği deniyorum. Hatta inanamazsınız ama sobada kek yaptım ve harika oldu. Diğer avantajım ise bolca amigurumi örme imkanım olması. Ördüklerimi aşağıya bırakıyorum bakabilirsiniz. (İzDe için çalışmalar tam gaz devam ediyor anlayacağınız) Bugün sabah merkeze indik biraz hava değişikliği olması ve ihtşyaçlarımızı almak için. Tabi birde merakla beklediğim bir film bugün vizyona girecek. Film sonrası size mutlaka yazacağım gidip gitmemeniz hakkında kısa bilgi edinebilirsiniz. Şuanki anlık halimizide aşağı bırakıyorum hepinize sevgilerle...

Sabah huzuru kesinlikle erkek arkadaşımla beraber kahve içmekten geçiyor :)

Küçük ördeğim :)

Kocagözlü Davşanım :)

7 yorum:

  1. Örgüler çok tatlı. Benim hiç öyle yeteneklerim olmadı maalesef. Doğum günümde benim de hiç öyle şeyler yapılmadı. Hiç de takılmadım. Sağlıklı ve mutluysan her gün doğum günü bana göre.Sen de çok takılma. Şimdiden güzel yaşlar dilerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep bir merak vardı videoları izleye izleye yapmaya başladım çok eğlenceli bir hobi gibi aslında. Yinede insan böyle şeyler bekliyor. Güzel dileklerin için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Boncuk güzel kız şimdiden doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle ailenle sağlıklı huzurlu mutlu daha nice güzel yıllara İnşallah herşey o güzel gönlüne olsun inşallah canım benim sevgiler ❤😊 sevgiler 🎂🎂🎂🎂🌸❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hepimiz için harika bir yıl olması dileğiyle ❤️❤️

      Sil
  3. hahaa ne güzel şeyler örmüşsün. yani ailende hiç sana toplu yaşgünü kutlama yapmadılar mıııı :) bi de baksanaaa, bingölde çok tatliş bi blogçu arkadaşımız vaaar. melci. konuş bak bloguna gidiip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef yapmadı :) bingölde değilim artık geçici olarak oradaydım.

      Sil
  4. yeni yaşın, yaşanacak yeni günlerin sana sağlık ve huzur getirsin.

    YanıtlaSil