Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

14 Aralık 2018 Cuma

Film Yorumum : Kafalar Karışık

  Herkese merhaba haftada bir yazı yazabilen bir kadın olarak hepinize öncelikle kucak dolusu sevgiler. Aslında bugün yazı yazmak içimden hiç gelmesede aklımdakileri yazmam gerektiğini düşünüyorum yoksa patlayacağım. Öncelikle Ankara’da meydana gelen kazadan dolayı başımız sağolsun. Gerçekten şaşkınım ve üzgünüm içinde onlarca insanı ailesine, hayallerine, umutlarına taşıyan bir tren nasıl bu şekilde bir kaza yapabiliyor anlamıyorum. En kötüsüde yapılan ihmalkarlık yüzünden kimse kalkıp ben hata yaptım bu işi bırakıyorum demek yerine insanları yargılamaları. Ülkemizde harika bir koltuk sevdası var ve çok uzun değil birkaç güne bu olayın üstüde kapatılacaktır. Çorlu tren kazasını unutturdukları gibi buda unutturulacaktır. Aslında çok şaşırıyorum ben bu kazalara çünkü tren en güvenilir yolculuklardan biridir ama bu yurt dışında böyle bizim ülkemizde güvenli yolculuk yapmak gerçekten çok zor. En garip olan ise Osmanlı döneminden kalma tren yolları üstünde kazalar meydana gelmezken son yapılan (02-18 yılları arasında) tren yollarında kazalar gerçekleşiyor. Sabah haberlerde bir çalışan röportajında “siyasi baskılar yüzünden erkenden işleve sokmasaydık bu kaza olmazdı” tarzında bir yorum yaptı gerçekten çok haklıydı ama bize tabiki bunları eleştirmek düşmüyor sadece üzülebiliyoruz... 
Kafalar Karışık... Gelelim film yorumuma Cuma günü erkenden merkeze gidip tüm gün gelmesini beklediğim ve Bingöl’de ancak Cumartesi günü vizyona giren film. Sabah erkenden biletimizi aldık ve film başladığında 7-8 kişi iken film bitişinde sadece 4 kişi kaldık seyirciler izlemenin anlamsız olduğuna karar verip çıktılar sanırım. Bende aslında filmin çoğu sahnesini youtuber arkadaşların sosyal medya hikayelerinden görmüştüm ama yinede tamamını bir bütün olarak izlemek istedim. Film kadrosunun çoğu yerinde youtuberlara yer verilmiş olmasından hiç hoşlanmadım. Kadroda Erkan Can, Metin Akpınar, Güven Kıraç, Zuhal Yalçın ve Perihan Savaş, Ruhi Sarı gibi önemli isimler olması youtuberların varlığını çok öne çıkartmamış bu iyi tarafıydı . Filmde Metin Akpınar’ın olması benim için çok özeldi çünkü ufak esprileriyle filme gerçekten güzellik katmıştı ve bu özel olması Metin Akpınar gibi önemli karakterleri artık ekranda yada filmlerde çok az gördüğümüzden olsa gerek. Filmin genel konusu en azından Hayal Mi Gerçek Mi filmindeki gibi boş olmaması iyi tarafıydı. Eğer gerçekten önerir misin diye sorarsanız daha iyi filmlere para verebilirsiniz diyebilirim. Film yorumlarında da okuduğum ve hak verdiğim gibi küfürsüz komedi filmi yapmayı başardıkları için arkadaşları gerçekten tebrik ediyorum. Fakat sinema gibi özel bir sanat dalına yıllarca emek vermiş insanlar varken youtuberlar lütfen el atmasınlar. Belki bu filmde çok göze batan nokta yoktu ama kendilerini sonra fazla yüksek görüp bu sanat dalını küçülteceklerini düşünüyorum...
 Sevgilerimle, sağlıcakla kalınız.


8 yorum:

  1. Çok katılıyorum !! >> "Fakat sinema gibi özel bir sanat dalına yıllarca emek vermiş insanlar varken youtuberlar lütfen el atmasınlar. Belki bu filmde çok göze batan nokta yoktu ama kendilerini sonra fazla yüksek görüp bu sanat dalını küçülteceklerini düşünüyorum..."

    Youbuteba'da başarılılar tamam orada kalsınlar, sinemayı bu işin yıllarca eğitimini almış emek vermiş insanlara bıraksınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum. Kendilerini bir aktör olarak tanıtıp emektarları hiçe saymaları çok üzücü ne yazık kii

      Sil
  2. Ekip çok iyi görünüyor ve küfürsüz olması güzel haber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekip güzeldi evet zaten kendilerini ordan kurtarıyorlar.

      Sil
  3. Harika bir kadro, izlenesi bir film. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Selamlar, Kafalar Karışık filminin yorumunu merak ediyordum. Yazınızı rastlantı eseri gördüm. Devam filmi çekildi bu filmin önce Kafalar Karışık 2 ismini vermişlerdi sonradan değiştirdiler Kendinden Kaçak ismiyle filmi yayınladılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Kendinden Kaçak filmine gitmeyeceğim çünkü fragmanı hiç cazip gelmedi. Ve bu üç arkadaş artık eskisi gibi bana hiç hitap etmiyorlar. Karakteristik olarak değiştiklerini düşünüyorum özellikle Atakan'ın..

      Sil