Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

1 Aralık 2018 Cumartesi

Kayıp Kadının Günlüğü

 Hepinize merhaba yine uzun zamandır kayıptım dikkat ettiniz mi ? Merak etmeyin sınavların altında ezilmeden hayata döndüm. Sınavlarım bitti hayallerimizin peşinde koşmak için adımlar atmaya başladım ardından upuzun bir tatile çıktım ve Bingöl’e geldim.
   Sınav haftam çok yoğun ve yorucu geçti malesef. Yine de o kadar yoğunluğa rağmen ben çok az çalıştım her zamanki gibi şansıma güvendim. Şuan açıklanan 4 sınavdan 3’ünün güzel sonuçlarına göre güzel geçtiğini söyleyebilirim. Tabi açıklanmayan 5 sınav olduğunu belirtmezsem :)
 Sınav haftası bittikten sonra bizim okulumuzun gelenekselleştirdiği bir haftalık tatile gitmeden yurtta yattım ve tatilimi sonraya sakladım. O boşlukta İzde’nin atölyesi için hayal ettiğim ürünlerden birini yapmak için işe koyuldum ve bitirdim. Çok tatlış bir ayıcık yastık ördüm fotoğrafını çekmeyi unuttum çekseydim buraya atardım ama bir dahaki paylaşımda artık :) Birde o ayıcık yastığa ek olarak kocaman bir halı yapmaya başladım onuda bitirdiğimde sizinle paylaşırım. 
 Yurtta otururken aldığım güzel mektubuda ufaktan anlatmam gerekiyor bence. Kitap çekilişinde mektup ve kitap yolladığım Sakura’cığım bana mektup yollamış. Tabi benim haberim yoktu tatile çıkmadan son anda haber etti bana mektup yolladığını ve alıp almadığımı merak ettiğini söyleyerek. Bende hemen koşamkoşa mektubumu sormaya gittim ki çok güzel zarflı bir mektup gelmiş adıma. Gerçekten beni çok mutlu etti bende ona kısa zamanda dönüş yapacağım inşallah ve kendisi mektup arkadaşlığı olan bir sitede farklı ülkelerdeki insanlarla mektuplaşıyor bu konuda kendini baya geliştirmiş bende bu mektup arkadaşlığı sitesine evime döndüğümde kayıt olup başlayacağım bence farklı ülkelerden birileriyle tanışıp mektuplaşmak çok özel olmalı.
 Herkes tatile gitti ben gitmedim demiştim ya işte dün o tatile başladım ben. Kalkıp Karabük’ten Bingöl’e sevdiceğimin yanına geldim. Yolculuk çok yorucuydu çünkü sabahın 5’inde otobüsüm ve 11:50’de Esenboğa’dan uçağım vardı. Resmen uyku aşığı olan ben uykusuzlukla sınandım yorucu bir yolculuk sonunda kendimi yatağa attıktan 5 dakika sonra sızmışım zaten. Yaklaşık 2 gün merkezde takıldıktan sonra yukarı ilçeye çıkacağız. Eğer bir aksilik olmazsa 2 hafta kadarda burada olacağım ve güzel planlarım var. Ek olarak burada geldiğimden beri hava çok yağışlı ve soğuk. Dün gece özellikle o kadar çok gök gürledi ki korkudan defalarca uykudan uyandım tabi yer yadırgamamda cabasıydı. Şuanda size çok tatlı bir kitapçının kafesinden huzur veren bir manzarada kahvem eşliğinde yazıyorum bu yazıyı ve aşağıya o manzarayı bırakacağım. Peki bende durumlar böyleyken siz neler yaptınız ? Yoğun ve yorucu mu geçiyor sizinde hayatınız yoksa rutin ve sakin mi ? Cevaplarınızı özenle okuyup cevaplayacağım :)
 Sevgilerimle..


10 yorum:

  1. Hayallerine adım adım ilerliyordum demek ki. Çok mutlu oldum. Bu yoğun tempodan sağ sağlim çıkabilmene çok sevindim. Yaa Bingöl de benim de kuzenim var çok soğukmuş oralar. Şimdilik rutin ve ben gayet memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende nasıl çıktım bu yoğun tempodan anlamadım ama iyiyim ve mutluyum :) Evet o kadar soğukki hayatımda hiç bu kadar soğuk görmemiştim. Rutininden memnunsan sorun yok :)

      Sil
  2. Bende 6 dersten girdim 3 une calıstım 3 u ıyı dıgerlerı tabisi kötüydü :D
    ankarada buz buz :// çay çok güzel görünüyor afiyet olsun :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gelin beraber güzel sohbetlerle afiyet olsun :)

      Sil
  3. Mektubumu almana ve beğenmene çok sevindim canım 😊 Kesinlikle özellikle yurtdışından başka ülkelerden mektup alışverişinde bulunmak, yeni kültürler tanımak çok farklı, çok özel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle tahmin ediyorum :) yakın zamanda başlayacağım

      Sil
  4. hey iyisin ama dı maaa. gelcam yineğğğ :)

    YanıtlaSil
  5. Sınavlar için geçmiş olsun, hayallerine bir adım daha yaklaştın. Küçük cafelere bayılırım, huzur bulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılırım ama her yerde bulunmuyorlar malesef :)

      Sil