Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

25 Şubat 2019 Pazartesi

Hayatımdan Parçalar

 Ne kadarda az yazıyorum şimdi laptop elime denk gelince açıp bakayım neler var diye. Birazda kendi hakkımda bir geçmiş çetelesi tutayım istedim. Nereden başlasam bilemedim şimdi en iyisi Şubat ayı genel yorumumu yapayım kendi içimde.
  Erkek arkadaşıma hazırladığım hediye bitti 14 Şubat'ta eline geçmedi ama aldığında gerçekten çok mutlu oldu. Ona bir kazak ördüm ve benim için çok emek isteyen bir hediye oldu. Hayatımda hiç kazak örmemiş biri olarak zorlansamda sonuç beni çok mutlu etti. Hatta seneye kendime bir kazak öreceğim. Belki bu senede başlayabilirim seneye kışa giymek için. 
  İş arayışlarım devam ediyor malesef iş bulmak çok zor bir süreçmiş. Sınava hazırlanma planım var eğer Temmuz ayına kadar bir sonuç alamazsam. Bu ay içinde bir sigorta şirketi ile görüştüm fakat 2. görüşmede ofis ortamını gözlemledikten sonra çokta ikna olsunlar diye çaba göstermedim. Çünkü çalışan arkadaşlar satış yapmak için biraz göz boyamak amacıyla farklı giyimler ve makyajlar yapması benim çok hoşuma gitmedi. Ben satış yapacaksam bunu benim güzelliğimle yada makyajımla yapmak istemem açıkçası. Belediyeden İstihdam ve Kariyer Noktası'na başvuru yaparak İŞKUR'a kaydımı yaptırdım. Onlarda bana iki yer önerdi birisi hastaneydi diğer kargo şirketinde müşteri temsilciliği idi. Hastanede form doldurdum ama dönüş yapan olmadı. Kargo şirketinde de yetkili kişiye ulaşmak için iki defa arama yaptım fakat iletilecek başvurunuz denilip kapatıldı malesef. 
  Eh hayat bu kadarda kötü gitmiyor ya güzel şeylerde var hayatımda. Mesela 8 Şubat'ta sağlıklı yaşamaya karar verdim ve 15 Şubat'ta da spor salonuna üyeliğimi gerçekleştirdim. Spor salonları malesef yaşadığım yerde sadece kadınlara özel olmadığı için kadın erkek karışık bir yere kayıt oldum. Yinede rahatsız değilim çünkü hocam ilgili yada ben çok soru sorduğumdan ötürü ilgili sanıyorum. Erkekler var olduğu gibi kadınlarda var zaten ve benim gittiğim saatlerde genel olarak aynı kişiler olduğu için zamanla alışıp rahatladım. Ha bu arada 5 kg verdim bile bu süreçte. Korkmayın ilk 3 kgsi ödem falandı :)
  Diğer güzel konulardan biri blog arkadaşlarımdan birinden gördüğüm Postcrossing'e üye olmuştum. Birkaç tanede yurt dışına mektup ve kart yollamıştım. Banada 4 tane kart geldi. Beni çok mutlu etsede üzüldüğüm konu şu oldu. Ben herkese mektup yazıp kart ekleyip zarfla gönderirken onlar sadece zarfsız bir kart yollamaları oldu. Tabi sonradan öğrendimki sitenin amacı saece kart yollamakmış. Eğer zarfta istiyorsak bunu belirtmemiz gerekiyormuş. Şimdi gönderdiğim kartların sahiplerine ulaşmasını ve banada yeni kartlar gelmesini bekliyorum. Çünkü posta kutusunda adıma bir kart görmek beni çok mutlu ediyor ve heyecanla her sabah o posta kutusuna bakmak anlatılmaz yaşanır.
  Uzun süre evde tek kalınca kendime arkadaş edinmeye karar verdim bu zaman aralığında. Doğru bir petshopa gittim ve kendime beta balığı aldım. Kendisi gerçekten çok farklı ve zor bir balıktı. Yaklaşık 8 gün kavanozda yaşadıktan sonra onu büyük bir akvaryum alıp yeni yuvasına taşıdım fakat 10. gününde malesef öldü. Ona çok alışsamda annem bu sabah bana 3 tane japon balığı alıp gelmiş :) Şimdi akvaryumumda şişko 3 tane obur balığım var. Şimdi onlar hakkında detaylı araştırmalar yapıyorum çünkü nasıl kedi köpek bakmakta özel şeyler varsa balık bakmaktada böyle özel püf noktaları var.
  Bugün yarın size yeni bir kitap yorumu ile döneceğim. Atölye ve hediye hazırlıklarından ötürü bayadır kitap okumaya zaman ayırmıyordum malesef. Elimdeki kitabı bitirdiğimde tekrar sizlerleyim...
Sevgilerimle :)

Evet bunlar yurt dışından gelen güzelliklerim iki tanesi Almanya biri ABD'de diğeri Finlandiya'dan.

Bunlarda annemin bu sabah alıp geldiği 3 obur balığım :) 

3 yorum:

  1. Herşeyin yolunda gitmesine sevindim balıklar da hayırlı olsun iş bulmadın sanırım daha neyse herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef henüz iş bulamadım. Belki bulurum umudu ile bekliyorum.

      Sil
  2. ayyyy güzel şeyler yaa, postcrossing ve sağlık en güzelleriiii :)

    YanıtlaSil