Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

12 Şubat 2019 Salı

Blog Mahallesi

 Heeey neler oluyor buralarda. Bayadır yazmıyorum diye artık yokum sanmayın okumalarımı eksik etmiyorum. Ezgi'nin başlattığı 28 günlük meydan okuma çok güzel ilerliyor birçok arkadaş katılım sağlamış bende katılmayı düşündüm  fakat karar vermem epey geç olduğu için bir sonraki ay yapmaya karar verdim. O yüzden soruları kenara not ediyorum ve cevapları dikkatle okuyorum. Ee bende ne var ne yok değil mi ? Neden yazmıyorum insan merak ediyor. Doğrusu sadece yazmamak değil ürünlerimi bile bitiremedim, ilk siparişimi aldığımı ve gönderdiğimi size bildirip bu sevinçli haberi paylaşmak istiyorum, çünkü erkek arkadaşıma bir hediye hazırlama girişiminde bulundum ve yaklaşık 1 aydır onu tamamlamaya çalışıyorum belki 14'ünde kargoya veririm diye ama malesef ay dönümümüzde vereceğim gibi görünüyor. Beni çok yoran bu hediyeyi kendisine ulaştığında sizlerle de paylaşacağım. Diğer yazmamı engelleyen sebep bu aralar iş arayışında olup her seferinde yolladığım cvlere geri dönüşün olumsuz olması ve bunun beni üzmesiydi. Artık karar verdim iş arayışlarından çokta umutlu olmayacağım. Aslında çokta büyük şeyler aramıyorum bölümüme uygun olsun yada milyarlar alacağım bir iş olsun beklentisinde değilim. Aradığım herhangi bir yerde asistanlık, sekreterlik yada veri girişleri yapmak. Onları bile bulamadım ama bekleyelim bakalım belki bir yerden bir şeyler çıkar.
  Bir blog arkadaşımdan gördüğüm mektup arkadaşlığı sitesine üyeliğimi Ocak ayı başında yapmıştım ve mektuplarımdan 3 tanesini gönderdim. Şubat başında mektuplarımdan birine bir dönüş aldım merakla beklediğim mektup bana Almanya'dan geldi. Gerçekten her sabah ekmek almaya giderken o posta kutusuna bir göz atmak heyecanla bakıp umutsuzca kapatmak biraz üzücü olsada bir sabah mektup bulmak inanılmaz mutlu etti beni. Almanya'da ki sevgili Merle çok tatlı birine benziyor ve en güzel yanı üniversitede Türkoloji okumuş olması ve ek olarak mektup üzerindeki puluda çok tatlıydı.. Çok yakında ona harika bir mektupla dönüş yapacağım ama mektupta kartpostala ek olarak ne koysam diye düşünüyorum belki önerileriniz olabilir sizinde. Yorumlarda bekliyorum.
  İş arayışının yanında büyük birde kararsızlık içindeyim belki bu konuda da fikirlerinizi paylaşırsınız benimle. Kararsızlığım şu Temmuz'a kadar iş bulamazsam düzgün bir yerde Temmuz-Ağustos içinde KPSS'ye çalışmaya başlama düşüncem var. Fakat ailem bu zamana kadar boş beklemek yerine İngilizce kursuna yazılmamı öneriyor. Yani Mart-Temmuz arasında kursa gidip dil eğitimimi tamamlamamı istiyorlar. Ben ise bu eğitimi aile paramla tamamlamak istemediğim için reddediyorum ve bir korkumda şu eğitimi aldıktan sonra ya bir fayda göremezsem. İleride küçük şehirlerde yaşamaya başladığımızda (erkek arkadaşımın işinden ötürü) eğitimimin boşa gitmesi ihtimali var çünkü oralarda iş bulmam zor o bakımdan. Ne yapsam gerçekten kararsızım...
 Sanırım bu kadar iç dökme yeterli sizinde kafanızı şişirdim. Yorumlarınızı ve önerilerinizi heyecanla okuyacağım. Sevgilerimle... 




14 yorum:

  1. Dört aycik dil eğitimi çok bir ise yaramaz o yüzden bence paranı boşa harcama...
    Daha farklı bir kura dene bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neye deneyebilirim ki dört ay evde boş oturmakta kötü bir zaman kaybı olacak

      Sil
  2. Güzel telaşlar içindeymişsiniz. Memleket şu an da gerçekten dar boğazda. Özellikle eğitimli insanların bu kadar bekletilmesi hiç iç açıcı bir tablo değil. Lakin her zaman bir yol vardır bunu da unutmamak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef okurken güzel hayaller kurup sonunda acı gerçeklerle karşılaşmak üzücü. Umarım benim yolumu bulmam çok uzun sürmez

      Sil
  3. harika bir duvar yazısı
    mim etkinlikleri çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mim etkinlikleri çok güzel ama katılamadım bu ay

      Sil
  4. Her şey gönlünce olur umarım :) Bu arada hediyeni de merak etmedim değil :)

    YanıtlaSil
  5. selamlar sitenize ilk defa denk geldim takibe aldım sizi karşılıklı ziyaretler yapabiliriz artık ^_^

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımlarınızı severek takip etmek isteriz... Daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmıyorumda bazen uzaklaşıyorum buralardan :)

      Sil
  7. umarım istediğiniz bir şekilde iş bulursunuz memlekette sıkıntı var oda düzelirse biraz hareketlenmeler olur sanırım saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun düzelmesi biraz imkansız gibi. Yinede bekliyorum.

      Sil
  8. iş diliyorum sanaaa dua edip enerji göndereyim. evet yaa bak var mektupçu arkadaşlarımız. sakura ve bir pembesever meselasııı :)

    YanıtlaSil