Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

15 Nisan 2019 Pazartesi

Atölyeme Davetlisiniz

 Herkese merhabalaaar uzun zamandır yine aranızdan kaybolup gittim. Ama bu sefer harika bir kaybolma nedenim vardı. Sizlere duyuramadım fakat siparişler arasında boğuldum. Bildiğiniz üzere benim küçük atölyem var ve günden güne büyüyor. Bu aya özel indirim yaptım ve harika siparişlerle boğuldum ama ben çok mutluyum yinede. Sizlerede bu kampanyamı bırakıp kaçıyorum. Sipariş vermek istersiniz diye aşağıya instagram hesabımıda bırakıyorum. Sevgilerimle...

İnstagram: www.instagram.com/atolyeizde









3 yorum:

  1. heeeey ay ilk günlerde hatırladın mı hiç ses yok diyodun yaaa :) oleeey işler açıldı ha ne güzeeel :) duyururum tabisideee :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller... Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzeller. *-* El emeği .:)
    Amigurami dimi bunlarr?

    YanıtlaSil