Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

17 Temmuz 2019 Çarşamba

Güzel Şeyler

Heyyooooo ! Geri mi döndüm ne ? Uzun zamandır yine ortalıkta kayıp bir kadın olarak dolaşıyorum. O kadar karmaşık ve yoğun bir dönemden geçiyorum ki inanın buraya değil yazmak yazılanları okumaya bile zamanım olmuyor. Ara ara bir çoğunuzun bloglarında yazılanlara bakmaya çalıştım fakat hepsine ne yazıkki yetişemedim. Blog mahallesinde her gün yeni bir akım başlıyor yetişmek mümkün değil bu yoğunluğun arasında.
  Bugün tam üç ay olmuş yazmayalı... Koskoca üç ay içerisinde hayatımda çok değişik şeyler yaşadım. Atölyemi kurdum biraz geliştirdim ve hazin son şuan atölyemle hiç ilgilenemediğim için artık gelişmek yerine küçülme dönemine girdi. Elbette bunun nedenleri var ve en büyük nedeni Kamu Personeli Seçme Sınavı'na hazırlanma kararı almam. Evet doğru okudunuz tam yedi aydır gezmediğim özel sektör kalmamış biri olarak memurluk sınavına hazırlanmaya karar verdim. Hem de dershaneye yazıldım Eylül başında başlayacak kursum. Atölyeden uzaklaşmama neden olan diğer etmen çok kısa bir süreliğine klasik işim(!) olan "kasiyerlik" işine başlamam ve orada çok yoğun çalışmamdı. Yaklaşık iki hafta kadar çalıştım ve bankacılık sektöründen teklif gelince bıraktım kasiyerliği. Tabi daha sonrasında bankacılık sektöründen gelen teklifide beğenmeyip sınava hazırlanma kararı aldım. Aslında okuldan uzaklaşmak beni çok üzmüşken böyle bir karar almak benim adıma harika bir fikir oldu. Önümde zorlu bir süreç beni bekliyor ama ben başaracağıma inanıyorum. Kendime güvenim tam olarak yola çıktım. 
   Peki siz ? Siz neler yapıyorsunuz ve bu sürecim hakkında sizin fikirleriniz neler hepsini bilmek isterim. Çok yakında sizlerle harika bir mutluluğumu paylaşacağım yaklaşık 60 - 65 gün gibi bir süre var bu haberi detaylarıyla paylaşmam için. Birdeee haftaya cumartesi bir yazarın imza gününe katılacağım. Kendisiyle çok tesadüf eseri tanıştığım bu yazarı sizlere anlatmak için çokça sabırsızlanıyorum. Şimdilik ders çalışmaya gitmeliyim hepinize sevgilerimleeee...


5 yorum:

  1. hoşgeldin canım benim seni görmek çok güzel yeniden blogger mahallesin de :) Yolun bahtın açık olsun inşallah canım benim dilerim her şey o güzel gönlünce olur inşallah Eminim Sen yaparsın sende bu azim olduğu sürece yaparsın :) bol bol bol başarılar dilerim şimdi den ..sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen motivasyonum düşse de yapacağıma inanan bir tarafım var sürekli içimde. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. başarılar ve bol şans diliyorum tatlım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Merhaba diyeyim öncelikle.^-^
    Özel sektör ne yazık ki çok zorluyor insanı. Şartlar ne olursa olsun. Çalışmış biri olarak çok iyi anladım sizi. Dilerim her şey gönlünüzce olur bu süreçte,sevgiler!

    YanıtlaSil