Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

6 Ağustos 2021 Cuma

Kitap Yorumum : Benim Küçük Sırrım

 Herkese merhabalar. Uzun ve yorucu bir kitabın daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Aslında kitap çerezlik bir okuma yapılacak türdendi fakat ben kitabı okumaya başladığım ve bittiği süre içerisinde evlendim, şehir değiştirdim, ev kurdum ve iki kez tatile çıktım. Tüm bunların sonunda kitap elime yapıştı kaldı resmen ve ancak bugün bitirebildim. 

 Kitaba gelecek olursak aslında yazarımız bir Wattpad yazarıymış bende bunu kitabın yarısına gelince öğrendim. Yarısına gelene kadar da kendi kendime acaba diye sorguladım çünkü kurgu, bölümler ve yazım tarzı Wattpad yazarlarına benziyordu. Kitap bana daha çok Büşra Yılmaz'ın 4N1K isimli kitabını anımsattı çünkü çok fazla benzerlik vardı. Wattpad yazarlarındaki sorun bu sanırım içerikler genelde aynı sadece isimler değişiyor. Aslında harika yazarlar çıkıyor aralarından ama kimileri de bu sorunun ağına düşüp orada kalabiliyor. Tabii ki eleştirmek bana düşmez sonuçta ben kitap okumaktan ileri bile gidemedim en azından arkadaşımız cesaret edip bu kitabı yazmış kendisini tebrik etmek gerekli yinede.

 Kitap üniversiteyi yeni kazanmış genç kızımız Eylül'ün okula başlaması ile başlıyor. Malum üniversite ilk yıl yeni arkadaşlıklar, birbirini tanıma ile başladığı gibi Eylül'de muazzam bir arkadaş grubu içerisinde bulur kendini. İçlerinde olgun yapıda olanıda var ergen yapıda olanı da on sekiz olup aklı selim kişilere rastlamak biraz zor sonuçta. Eylül bu gruptaki tüm arkadaşlarını çok seviyor ve onlarla zaman geçirmekten mutluluk duyuyor ama ufak bir problem var. Eylül'ün gizlediği aslında çokta utanmasını gerektirmesede bir sır var ve o bu sırrını kimseyle paylaşamıyor. Paylaşamadığı gibi de sürekli yalan söylemek zorunda kalıyor. Eylül'ün bir de ilgi alanı var: kafes dövüşü! Küçük yaşlardan itibaren illegal yollardan bu kafes dövüşüne katılım sağlıyor ve Çember denilen bir kulüpte dövüşüyor. Bunu da bir diğer sırrı olarak okul arkadaşlarından saklıyor. Kulüpteki arkadaşları onun için arkadaştan öte kardeş gibiler ve Eylül'ü kız kardeşleri gibi koruyorlar. Kitapta diğer adı geçen Atlas ve Yağmur ise Eylül'ün sırrını bilen iki kişi. Yağmur Eylül'den intikam almak için her yolu deniyor ve en son öyle bir intikam alıyor ki Eylül ne yapacağını bilemiyor ve devamı ikinci kitapta..

 Kitabın bitişi bana göre çok garipti ve Eylül'ün sakladığı sır aslında utanılacak ya da onu mağdur edecek bir sır değilmiş. Bunu öğrendiğinizde gerçekten bu muydu oluyorsunuz. Ben kitapta en çok Eylül'ün arkadaş grubunu ve onların arasındaki sohbeti beğendim. Keşke benimde öyle bir arkadaş grubum olsa diye içimden geçirdim hep. Herkese nasip olmuyor böyle arkadaşlıklar özellikle de şu çağda.. Yazarımızın kalemine kuvvet diyerek yazımı sonlandırıyorum. Okuduysanız sizlerin de bu kitap hakkında görüşlerinizi merak ediyorum yorumda paylaşabilirsiniz. 
 Herkese kucak dolusu sevgilerle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder