Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

8 Nisan 2018 Pazar

Korkutan Gece...



   Herkese merhaba... Bugün üstümde bir yorulmuşluk ve tükenmişlik hissi var. Koca şehirde kendimi bir başıma hissediyorum. Sanırım insan istemese de bazen aile hasreti çekiyor. Yalnızlık pek bana göre değil zaten ne kadar yalnız olmayı sevsemde modum çok düşüyor... Bir an öne tatile çıkacağım günü bekliyorum bir nebze olsun hasretim dinsin diye. Hasret çekmek ne kadar zor bir duygu hele ki yalnızlıkla birleşince çekilmiyor açıkçası...
   Dün akşama gelecek olursam yine modum düşmüş bir şekilde dizi izliyordum saatte 00:15 suları uykum gelmiş durumda ama umursamıyorum. Sonra bir anda yattığım yerde sallanmaya başladım. Önce ne olduğunu anlamadım uykum geldi halüsinasyon sandım. Yatak sallanacak hali yok bir anda kalktım çevreye bakmak için dışarı baktım kimsede bir ses seda yoktu. Kendi kendime korkmaya başladım  zaten tek kalmaya biraz korkuyorum bir de böyle bir şey olunca.. Hemen Kandilli Rasathanesi'nin sitesine girdim hiçbir bilgi yazmıyordu. Son dakika haberlerine bakıyorum yine bilgi yok. En iyisi annemleri aramak dedim aradım orada bir şey olmadığını deprem olmuş olabilir belki diye teselli etti. Kapatınca deliler gibi bilgi aramaya çalıştım kafayı yedim diye korkmaya başladım bir an. Allah'tan 00:40 sularında rasathaneden bilgi yayınlandı Bolu'da 4.9 büyüklüğünde bir sarsıntı... Çevre illerde en çok hisseden bendim sanırım. O kadar huzursuz oldum ki Bolu halkı da geceyi dışarıda geçirmiş zaten.
   Uzun zamandır böyle bir deprem hissetmemiştim. Gerçekten Rabbim ülkemize böyle bir acı yaşatmasın. İnsan o kadar kötü oluyor ki. Hem aileden uzak hem tek başına olunca.. Benim için böyle korkunç bir geceydi. Bugünde hala etkisini sürdürüyor huzursuzluğum hiç modum yok o yüzden... 
Sevgilerle..

8 yorum:

  1. Bende az önce haberlerde gördüm çok geçmiş olsun canım benim rabbim bir daha göstermesin inşallah sen içini ferah tut canım benim inşallah ailene gidince daha iyi olursun 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) Amin inşallah görmeyiz öyle bir acı...

      Sil
  2. Ahh canim benim:( Seni cok iyi anliyorum.Bende yurtdisindayim.Annem ve kardeslerimi okadar ozluyorum ki anlatamam...
    Yalnizlik cok zir gercekten.Ama alismak zorundayiz.
    Mutlu guzel gunlerin olsun💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışında olsam hiç katlanamam sanırım zorluklara... En azından birkaç yüz kilometre ötede olduklarını bilmem rahatlatıyor.

      Sil
  3. Uzaklar zordur ama bazen de iyidir. Kalabalıklar arasında yalnız da kalabilirsin. Tartmak ve kıymet bilmek için gerekir bazen yalnızlıklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız ama bana biraz iyi gelmedi bu aralar :)

      Sil
  4. İnsan bazen bir omuz arıyor. Bazen de yanındaki omuzlardan nefret edebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu aralar o omuz arayışındayım. Nefret ettirmiş olsalar bile arıyor insan işte..

      Sil