Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

6 Eylül 2018 Perşembe

Kitap Çekilişinden Gelen Hediyem

  Merhabaaaaaalaaar. Bugünün ikinci paylaşımı ile karşınızdayım. Sabah işsiz kaldığım için üzülürken öğleden sonra iki kargo elime geldi en azından biraz olsun teselli buldum. İlk kargom iki gün önce internet sitesinden sipariş ettiğim elbisem oldu. İnternet üzerinden ilk defa elbise sipariş ettim fakat hiçte kötü bir tecrübe olmadı. Parasıda çok bütçemi aşmadı ideal fiyattaydı. Sadece boyu biraz kısa geldi ama oda önemli değil topuklu ayakkabı giymeden giyeceğim için boyuna takılmadım. Siparişimin ikinci günü kargom elimdeydi zaten en mutlusu bu.  İkinci kargom Sessiz Kaldım ' ın bayram öncesi organize ettiği kitap çekilişinden geldi. Bana epey sonra geldi kitap malesef ve şansıma katıldığım iki kitap etkinliğinde de karşıma hep aynı kişi çıkıyordu bu seferde kitabımı ona yollamıştım oda bana yollamış. Genelde kendisine klasikleri  gönderdiğim için (seveceğini düşnerek tabiki) oda bana klasiklerden bir hediye yollamış. Yanında da ufak hediyeler var tabiki :) İki seferde de bana dönüş yapmamıştı kitap yollayan arkadaşım en sonunda dönüşte yaptı kendisi bir öğretmen ve çok yoğun çalışıyormuş. Kısacık sohbetinde kendisine çok ısınmıştım ama sonra yine yoğunluğa gömüldü sanırım haber yok. Neyse buradan kendisine teşekkürlerimi borç bilirim :) Sevgilerimle...


12 yorum:

  1. Keyifli okumalar dilerim size. Çok seviyorum böyle hediyeleşmeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum katılmayıda hediye almayıda keşke hep olsada katılsak :)

      Sil
  2. şirinmiş hediyeler. bu romanı okudum güzel, filmini de izlediim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz romanı okumadım merakta ediyorum filmini romandan sonra izleyeceğim tabisii

      Sil
  3. Yaaa bunlar çok güzel haberler 😊

    YanıtlaSil
  4. İnternetten alışveriş yapmayı seviyorum ben. Kargo paketini açmanın başka bir heyecanı var. Bir de Bronte kardeşlere bayılırım kitap,hediyeler çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kitap dışında alışveriş yapmazdım ama buda güzel bir deneyim oldu tabiki :)

      Sil
  5. Sevindim 😊 keyifle okuman dileğiyle canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
  6. Biraz kıskandım sanki -_-
    Şaka yapıyorum, güle güle oku ♡

    YanıtlaSil