Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

10 Eylül 2018 Pazartesi

Kitap Hediye Etkinliği Sonuçları

 Herkese merhaba geçen hafta yapmış olduğum kitap çekilişinin kazananlarını dün gece yazamadım. Normal şartlarda dün kazananları söyleyip bugün kitaplarını kargoya verecektim ama olsundu. Bugün açıklayayım yarın kargoya veririm dedim tabi işlerim çıkmazsa yarına. Katılım beklediğimin çok çok altı oldu o yüzden bende katılan 2 kişiye yollayacağım kitapları.
  Kazananların listesi ; 
   Arkadaşlarıma katılımlarından dolayı teşekkür etmeyi borç bilirim. Kendilerinin açık adreslerini g.sari1903@hotmail.com adresine göndermelerini rica ediyorum. Gelecek ayda yeni kitap hediye etkinliğinde görüşmemiz dileğiyle. 

8 yorum:

  1. Aaa ne kadar güzel bana çıkmış 😊😘 teşekkür ederim canım benim 😊❤ çok mutlu oldum 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim katılımınızdan dolayı :)

      Sil
  2. Aaa hiç beklemiyordum, teşekkür ederim. :)) Sessiz Kaldım blogger arkadaşımı da tebrik ederim. :))

    YanıtlaSil
  3. Az kişinin katılmış olmasına üzüldüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef çok kişiye hitap etmemiş olmama bende üzüldüm.. Senide tebrik ederim :)

      Sil
  4. heeeey olsun baaaak sen bir daha yap bir ara çekiliş, olur katılım. bugünlerde herkes tatil sonu okul filan meşgul ondan yaniiiii, olmazsa bak ben her gün duyururum üzülme yaparsın yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekimde yine yapacağım merak etmee :) desteğin için teşekkür ederim :)

      Sil