Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

6 Eylül 2018 Perşembe

Bir Sayfanın Daha Sonu...

Herkese buruk bir merhaba. Bugün yeniden işsiz bir güne uyandım. Dün akşam işten istifa ederek çıktım. İnsan diplomalı mezun adayı olarak asla kendinden düşük bir yere çalışamıyormuş. Bu ego değil asla sorun şu karşımdaki müdür lise bile bitirmemiş fakat gelip bana bağırıp çağırıyor. Kasiyerler genelde ilkokul mezunu oluyormuş bunuda öğrendim. Ben üniversite okuyup kendimi geliştirmeye çalışırken muhatap olduğum insanlar kendini bile geliştirmemiş derecede düşükler ve konuştukları yaptıkları manasız insanlar. 
   Eskiden kasiyer "dıt dıt" ürünleri geçiriyor parayı veriyor iş bitiyor diyordum ama hiçte öyle değil olay. Bunun müdürü var patronu var müşteriyi memnun etmesi var var oğlu var yani. Keşke bir mucize olsa böyle tam aradığım işi bulsam yeni eleman muamelesi görmediğim rahat bir ortam olsa... Üzgünüm dışarıdan bakınca eğlenceli görünüyorum ama ben çok üzgünüm. Şu koca ekonomik sıkıntının içinde birde işsiz kalmak çok zor. 
  Hayat keşke hayal ettiğimiz gibi olsa...


   Not: Kitap etkinliği devam etmekte katılmayı unutmayıın.

11 yorum:

  1. Umarım istediğin gibi olur

    YanıtlaSil
  2. Sizi bir nebze de olsun anlıyorum. Öyle saçma bir durumdayız ki insana "Niye bu kadar emek verdim ki ben, bunun için mi?" dedirtiyor hayat. Hakkınızda hayırlısı olsun, umarım dilediğiniz gibi bir iş bulursunuz. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef okuduğum okul nereye gitti benim diye düşünüyorum şu zamanlarda.

      Sil
  3. Keşke inanlar hak ettikleri yerde olsa da böyle sorunlar yaşanmasa. Senin adına çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ama hak ettiğimizin yerin kıyısından bile geçemiyoruz.

      Sil
  4. umarım gönlüne göre işi en kısa zamanda bulursun ...

    YanıtlaSil
  5. ay hadi başka iş bulursun yaaaa. organizasyon işleri var, düğünlerde yer göstermek gibi filan yani, stand var bilirsin zaten, fuarlar filan bulursun hadi üzülmee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım artık bir şeyler part time falan bulacağımı ümit ediyorum :)

      Sil
  6. Dilerim gönlünce güzel bir iş bulursun canım benim rabbım karşına güzel insanlar çıkarsın inşallah sıkma canını elbet bulursun en kısa zamanda inşallah ..sevgiler canım benim ..

    YanıtlaSil