Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

2 Eylül 2018 Pazar

Kitap Hediye Etkinliği

  Herkese merhabaaaa, bugün boş boş otururken gözüme geçen gün Ezgi'den kalan kitaplar gözüme çarptı. Bende bu ay bu kitaplardan 3 tanesini 3 okuruma ayrı ayrı birer tane hediye etmeyi düşündüm. Bu kadar kitap madem elimde boş duruyor bari yollayayım da birilerine mutluluk gitsin dedim. Evet çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenler ;
  1- Bu yazımı bağlantısıyla beraber profilinizde paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmasını sağlamak ( çünkü çok okurum olmadığından çekilişe katılımın fazla olmasını istiyorum ki heyecanı olsun)
 2- Blogumu takibe almak
 3- Bu ikisini yaptıktan sonra yorum yaparak çekilişe katılma şartlarını gerçekleştirdiğinizi bildirmek.
  Çekilişe katılmak için son tarih 9 Eylül 2018 saat 23:59'dur. Sonrasında yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Kitapları 10 Eylül'de kargolayacağım umarım çekilişi kazanan 3 kişiye benden birer mutluluk gider. Hepinize sevgilerimle.


 İletişim: g.sari1903@hotmail.com

11 yorum:

  1. G+ ve Twitter hesaplarımda paylaştım. Sizi de zaten takip ediyorum. 😁 Bol katılımlı olur umarım. 😊

    https://twitter.com/blueskyshands/status/1036383704233521157?s=19

    YanıtlaSil
  2. G+ da paylaştım, takibe aldım. ^_^

    YanıtlaSil
  3. Ben G+ kullanmıyorum maalesef. O yüzden paylaşamayacağım. Katılanlara bol şanslar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter yada diğer hesaplarında paylaşabilirsin zorunluluk olarak yazdım ama katılmak istiyorsan onlarda kabulümüz yani :)

      Sil
  4. heey ben çekilişlere katılmıyom ama duıyurcam kiiiii dur gelirler ki yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Bende varım 😊g+ yaptım Facebook'ta yaplaştım 😊 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215554730034668&id=1032378873 bol katılımlı olur inşallah canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
  6. gördün mü son yazısımııııı.

    YanıtlaSil