Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

28 Ağustos 2018 Salı

Anlık (00:00)

 Herkese en acilinden merhabaaa ( Bu faslı kısa kesiyorum)
   Size aşırı bombastik bir haberim var anlatmam gereken. Ezgi ile aramızda olan diyaloğu biliyorsunuz ; bakınız . Neyse ben bugün yine kasada aşırı sıkılıyorum falan. Ezgi'nin taşınacağını öğrendiğim için belki onu görürüm umuduyla gözüm sürekli onun apartman kapısında. Efendim akşam kasa kapatışıma 10 dakika kala bir de ne göreyim. Ezgi ve Tunç bütün kitapları kucaklamışlar bir köşeye taşıyorlar. Bende çöpe atıyorlar sandım Allah'ım ben kasadan çıkamıyorum fıttırmaya başladım. Bakıyorum millet toplandı kitapların başına resmen sömürüyorlar ve ben kasada çıldırdım resmen. Sonra müşterimin biri neler olduğunu neye bu kadar gerildiğimi sorunca söyledim olayı. Allah razı olsun kız gitti 2 poşet dolusu kitap aldı oradan bana. Eve az önce geldim kitapları inceledim çoğu günlük dizüstü edebiyatı ve bazıları da birden fazla. Birden fazla olanları buradan birkaç arkadaşa kargo ile yollayabilirim ( tabi isteyen olursa). İşte size acil anlatmam gereken olayı anlattım.
   Son olarak Ezgi'ye neden kitapları attığını sordum ve kitapları atmadığını sadece bir kağıtçının alıp satması için oraya koyduğunu söyledi. Tabi ben attığını sanıp önyargılı yaklaşmışım. Neyse olsundu onunla aynı satırları okuyabileceğim biraz kitabım oldu :)

8 yorum:

  1. ya eveeeet ne güzel hikaye gibiiii :) dur bir ara kitap verceğini de duyururum. hatta bak çekiliş yap seeeen ehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa eeveet bu mantıklı çekilişle bir çok kişiye yollayabilirim kitapları

      Sil
  2. Çok hoş gerçekten çok seviyor olmalısınız yazarı 😊

    YanıtlaSil
  3. ne güzel sevindim senin adına canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil