Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

12 Ağustos 2018 Pazar

Motivasyon Fikirleriniz

  Tekrar merhaba yoğun iş temposundan buraya yetişmek inanılmaz zor oluyor. Buraya bembeyaz sayfanın 2 günde nasıl kirlendiğini anlatmaya geldim. Haberler vasat. İlk 3 gün harika ilerleyen bembeyaz sayfam dün haftalık iznimde pikniğe gidince epey karardı bugünde iş işten geçti diyip yememle simsiyah oldu. Merak etmeyin. Yarın sabah yine kaldığım yerden devam edeceğim. Ne kadar zorlu süreç bu yemene dikkat etme işi .Düşünüyorumda ben eskiden ne kadar iradeli ve istekli bir kızdım. Kafama koyduğumu yapıyor ve sonuç elde edinceye kadar bırakmıyordum. Yaş ilerledikçe sanırım azim ve hırsın gidiyor elde. Bu durum beni inanılmaz üzüyor. Keşke benimde motivasyonum hep yüksek olsa. Motivasyonunu hep dinamik tutan insanlara imreniyorum. Mesela her gece sabah erken kalkacağım diyerek uyanıyorum sonuç hep hüsran. Sanırım hayatımda odam gibi dağınık. Keşke hayatımı toplayan, düzenleyen birileri olsa hep diyeceğim de o zaman çok robot olurdum galiba. Sahi siz nasıl yapıyorsunuz bu düzenli hayat işini merak ediyorum bu konudaki fikirlerinizi. Mesela bir gününüz rutin olarak nasıl geçiyor hangi saatte uyanıp hangi saatte neler yapıyorsunuz ve kaçta uyuyorsunuz bunları benimle paylaşın. Kimler sizi motive ediyor veya motivasyonunuzu nasıl hep güçlü tutuyorsunuz ?
 Bu gecelik kısa bir şeyler yazıp sizinde fikirlerinizi öğrenmek istedim aslında. İşten kalan zamanlarda yorumlarınızı tek tek okuyacağım sevgiyle kalınız.

6 yorum:

  1. Ah ah şu düzenli hayat yaşayanlara bende hep özeniyorum, saatim saatimi tutmuyor

    YanıtlaSil
  2. öncelikle düşüncem kendimize kızmak motivasyon düşüklüğüne sebep oluyor. bir kere güne şükrederek başlasak, planlarmızın hepsini yapamayız küçük adımlarla başlasak, yaptığımızda kendimize ödül versek bununla da mutlu olsak :) Bunu kendime de söylüyorum. Ki 2-3 haftadır hastayım ağrılarım var keyfim yok. Yapmam gereken işler var. Bi günde bitmiyor mu azıcık yapıp eh iyi hadi azattım deyip mutlu olmaya çalışıyorum. Bitmedi diye hayıflansam ne çare

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendime kızmayı bıraksam iyi olur sanırım :)

      Sil
  3. ay boşver yaaa üzme canını herkes senin gibi bizim ülke insanı hep iradesiz kararsız güvensizdir kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o insanlardan biri olmak beni çok üzüyor...

      Sil