Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

29 Ağustos 2018 Çarşamba

Dan Brown ; Başlangıç Kitap Yorumu

  Herkese merhabalaaaar. Blogumda misafir ağırlamam son hız devam ediyor. Bugün tatlı tatlı kitap blogu sahibi Aleyna 'dan bir kitap yorumu okuyacağız. Ek olarak kendisinin blogunda güzel minicik bir "Benim Bitkim" etkinliği devam etmekte. Sözü uzatmadan ben yazıyı kendisine bırakıyorum...

 * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Aslında okumadan önce şüpheye düştüğüm bir kitaptı. Ablam okumuştu ve çok beğenmişti ancak ben pek emin değildim. Okudum ve gerçekten süper bir kitap olduğunu anladım. Zaten Dan Brown'dan ne bekleyebilirdim ki; Kötü bir kitap mı? Tabi ki de hayır :)
   Konusuna gelirsem... Başlangıç kitabı bu kez insanoğlunun her zaman en fazla merak ettiği sorunun cevabını irdeliyor. İnsanoğlunun nereden geldiğini ve nereye gittiğini bir kurgu içinde ele alıyor. Bunu yaparken de tüm dünyadaki dinlerin varoluşunu da ele alıyor. Ancak bu sorunun cevabını Profesör Langdon'un eski öğrencisi Edmond Kirsch bir suikast ile öldürülüyor. Acaba Edmond'un buluşu nedir? Neden öldürüldü?
   Okuyanların çoğunluğu beğeniyor, çoğunluğu bittiği için ağlıyor olsa da tabi ki de bu kitabı beğenmeyenler var. Bazıları konusundan beğenmiyor bazıları anlatımdan bazıları ise olay akışından. Ancak böyle bir kitabın eşi benzeri yok bence. Kesinlikle okumalısınız.
   Yazıyı okuduğunuz için okurlara ve misafir yazarlık etkinliği düzenleyen G. Srı'ya teşekkür ederim. Görüşmek üzere...
   G. Srı E-Mail : g.sari1903@hotmail.com
   Benim Çevre Blogum : https://aleynacan05.blogspot.com/
   Benim Kitap Blogum : https://derdimizkitap.blogspot.com/

   Not : Etkinlik devam ediyor, kesinlikle katılmalısınız 😊





10 yorum:

  1. Bu kitabı beğenmiştim.Yazarın kurguları güzel oluyor bence. Siz de güzel yorumlamışsınız. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyna'ya bunun için teşekkürlerinizi ileteceğim :)

      Sil
  2. Benim için Dan Brown dan başlangıç kitabı olabilir o zaman. Kitap tanıtımı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim Aleyna'ya teşekkür etmek gerek

      Sil
  3. hımmm okumadım okumalu demek kisiii :)

    YanıtlaSil
  4. Dan Brown’dan kötü kitap beklenmez zaten 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettim yazarı elimdekiler bittikten sonra alıp okuyacağım :)

      Sil
  5. Ben de okudum ve çok beğendim. Blogumda da paylaşmıştım.

    YanıtlaSil