Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

26 Ağustos 2018 Pazar

Kitap Yorumum : Eğlenilecek Erkek



Eğlenilecek Erkek kitabı için en başta şunu belirtmeliyim ki okuma nedenim yazar değildi kesinlikle. Kitap Flora Yayınlarına ait olduğundan benim için özeldi.Flora Yayınevi Ezgi Durmuş ve Tunç İlkman'ın kurmuş olduğu daha tazecik bir dünya. Ezgi Durmuş olunca bende bu ilk kitabı okumalıyım diyerek aldım. Tabi yazarımız Tunç İlkman Ezgi Hanım'ın erkek arkadaşı olmasıda beni meraklandırdı. Kişiler okuduklarında genelde beklenti ile başlar en azından ben bir kitaba beklenti ile başlarım. Lakin yazar benim beklentimi karşılamadı. Kitap bir yalnız adamın hayatta aşkı aramasıyla geçen yaklaşık 2 saatte bitebilecek türden bir mizahtan ibaret. Kitabın başında "çok boş bence bu yaaaa" diye okudum fakat son 10 sayfasında beklenmedik bir ters köşe oldu. Duygusallaşacağını tahmin etmemiştim kitap sonunda. 
   Kitabı okuduğumda çok bir şey kazandım diyemem kaybettimde diyemem ortaya karışık bir durumdu. Tunç Bey'in diğer kitaplarınıda okuyacağım doğrusu hepsinde böyle bir tarzda yazmadığını düşünüyorum.
   Sahi hayatınızdaki aşkı siz buldunuz mu çok merak ediyorum. Ben buldum yaklaşık 340 gün önce ve bir gün yayınımda gelecekte eşim olan o adama bende mektup yazacağım. Buradan ona olan aşkımı bir kere daha belirterek ona o güzel soruyuda soruvereyim belki görür :) 
   - "Dünyam seniçokseviyorum, arabamız uçuyor mu ?"


Bana ulaşabilirsiniz;
Twitter : https://twitter.com/siradnbirkaktus

6 yorum:

  1. heey kitabın ismi ilginç ama demek kiiii yani çerez kitaplardan okunabilir ivit tam yazlık desenee. e senin yazarın erkek arkadaşı hımmm. şu ezgiyi bi okumalııııı deseneee :) ay yaz tamam mektuup anlatırsın bir ara da ilişkinizii :) arabamız uçuyor mu ne demek kiiii :) kutlarım seni tabii bulduğun için onuuuuu :) e şanslısın tabisideee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlişkimizi anlatsam roman konusu olabilir :) arabamız uçuyor mu kitabı okuyan anlar :)

      Sil
  2. Benim arabam uçmuyor, ne zaman binmek istesem lastiği patlıyor.

    YanıtlaSil