Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

3 Ağustos 2018 Cuma

Atmasaydık Ya Kepleri


  Eh liseden mezun olup üniversiteyi de kazandım. Bende bir mutluluk var görseniz sanki ODTÜ yada Boğaziçi falan kazanmışım alt tarafı kıytırık bir taşra üniversitesi işte. Kayıt olmaya gittik bizimkilerle gidip kayıt olduk üniversitenin dışı harika ışıl ışıl maşallah eğitimi hakkında da keşke öyle diyebilseydim. Şehri hiç gezmeden biz yurt bakınmaya başladık derme çatma yerlere o kadar yüksek fiyatlar istediler ki tam olarak dudak uçuklatan tarzda fiyatlar. Birkaç yerden sonra kendime göre bir yurt odası buldum 4 kişilik odalar ama en azından okula yakındı. Eve döndükten 1 ay sonra falan okula gitmek için bir ufak bavulla düştüm yollara. Tabi benimle gelen bir ebeveyn falan yok tek başıma hiç bilmediğim bir şehre ilk defa gidiyorum... Gittim oda arkadaşları konusunda üniversite hayatım oyunca çektim yalan yok sadece son sene iyiydi. İlk yılın yarısında devlet yurdu kazanıp özellere para bayılmaktan yırttım. Okulum hazırlık dönemi ile beraber tam 5 yıllıktı. Daha sonra hazırlığı belli bölümler için kaldırdılar yarım dönem sonra bölüme geçtim çünkü hazırlık eğitimi şimdiki kadar harika değildi iyikide geçmişim. Geçtiğim yarım dönemde dersleri anlamakta aşırı zorlandım. Vize notlarımda da bunu görmek çok mümkün tabiki. Sonra sınıftan çok sevdiğim ve ablam yerine koyduğum bir arkadaşım bana yardım ettide toparladım derslerimi. Benim okul hayatım boyunca en çok zorlandığım ders İktisat oldu. Tam 3 yılda verebildim alttan almaktan gerçekten yorulduğum tek dersti. Üniversite hayatım oyunca kendimi bölümüm konusunda geliştirdim diyemem ama manevi olarak baya yetiştirdim. Kamp yaptım, otostop yaptım, ilk defa uçağa bindim, bir çok yeni şehirle tanıştım ve çok arkadaş edindim  (şuan hayatımda hiçbiri olmasada )... 4 yılın bana en büyük katkısı kocaman bir kütüphane kurabilmem oldu ve tarihi-siyasi olarak genel kültürüm arttı. Size tek tavsiyem üniversite hayatınızda sadece ders çalışmaya odaklı olmayın kendinizi geliştirmeye odaklı olun. Üniversite hayatım boyunca hiçbir hocaya yalakalık yapmadım bence bu yüzden şuanki konumumdayım. Yalakalık yapsaydım belki şuan harika bir yerde masa başında çalışıyor olurdum...
    10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 ! Kepler havada ve muhteşem bir havai fişek gösterisi başladı. 4 yıllık emekler ve mücadeleler bitti. Hayalimiz tabi ki harika bir şirkette müdür yada müdür yardımcı olmakken şuan sıradan bir...

   Artık işe geçmem lazım üniversite hayatını her şekilden binlerce yazı olarak anlatabilirim ama şuan belli bir kısmına değindim. En kısa zamanda yazının devamını yazacağım. Hepinize sevgiler...

4 yorum:

  1. Bekliyorum yazının devamını :)

    YanıtlaSil
  2. ay arada okulu anlat yine yurdu arkadaşları o gezmelerini filan tımams işi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha bu kadar keyifli mi sahi anlatırım sen iste yeter ki :)

      Sil