Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

7 Ağustos 2018 Salı

Bembeyaz Bir Sayfa

   

Başlığı neden böyle yazdım bilmiyorum ama en uygun başlık bu gibi geldi bana. Size kısacık bir hayat hikayesi turu yaptırıp yeni aldığım kararı anlatacağım.
  Küçüklüğümden bu yana hep kilolarımla başım dertte olmuştur benim. 8. sınıf sonunda yaklaşık 70-75 kilo arasında olduğumu hatırlıyorum. Küçük yaşlardayken annem sürekli beslenmemize dikkat etmeye çalışsada çocukluk işte çok sinir olurdum yemeğim önümden alınınca. Sürekli çevre baskısını saymıyorum bile. "Az ye" , "bak genç kız olacaksın", "ilerde veremezsin bu kiloyu" v.s. Lise bitti üniversiteye geçtim çevremde herkes incecik, harika fizikleri var ve giydiği her şey yakışıyor. Bense hayat küsmüştüm bu konuda günümün çoğunluğunu uyuyup kalan kısmınıda turuncu fıstık ve soğuk çay içip film izleyerek geçiriyordum. Üniversitenin ilk yarı yıl tatilinde instagramda keşfettiğim bir sayfa sayesinde zayıflama kararı aldım. 92 kilo ile çıktığım bu yolculuk 3 ay sonra 78 kg ile sonlandı tabi bende yanlış beslenme sonucu kansızlık ve vitaminsizlik tavan. 3-4 ay gibi bir süre geçtikten sonra ben yeniden başladım diyete hatta yardımcı gıda falan aldım derken 67 kiloya kadar düştüm ve sıkılıp bıraktım her şeyi. tabi o zamandan bu zamana ben yine kilo aldım verdiğimin yarını aldım neredeyse son 6 ay içinde spora falan gittim yine kilo verdim ama 67 kg göremedim bir daha. Ha bu olaylar olurken ben o ara anoreksiya olduğumu öğrenip ilaç takviyesi ve psikolojik yardım almaya başladım işe yaramadı çünkü yarıda kestim. İlaçlar beni aptallaştırıyordu. 
   Gelelim yeni kararıma bu son zamanlarda acayip şekilde kilo aldığımı hissediyordum yine. Spor salonu araştırmalarım devam ediyor aradığımı henüz bulamadım. Bugün giyinirken aynada göbeğimin sarktığını fark edince hooop! Yeni karar ; 1 hafta abur cubur ve aşırı yağlı yemek yok. Evet 1 hafta yapacağım bunu şuan tahmini kilom 82 falan haftaya yine bu yazıya ek olarak neler yemedim ne ile beslendim ve sonuç alabildim mi paylaşacağım. Bu sadece arınma kararı tabiki devam ettireceğim. Hevesim yeniden geldi ay sonu beklediğim bir spor salonu var açılınca orayada yazılacağım inşallah. Yeniden 6'lı rakamları göreceğime inanıyorum. Sizde bana inanın çünkü buna ihtiyacım var. He son olarak boyum 1.71 :))
   Hepinize sevgilerle...

6 yorum:

  1. Umarım hedeflediğiniz kiloya ulaşırsınız. Zor bir süreç ama imkansız değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreç zor olsada inanmak çok önemli bir nokta

      Sil
  2. Bence spor salonu yerine evde yapabilirsin. Bol yürüyüş ve düzenli beslenmeyle hallolur. Spor salonlarına verilen paraları açıkçası tasvip etmiyorum. Bol eksiler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürüyüş için mekan yok malesef. Spor salonlarını seviyorum çünkü beni daha çok motive ediyor.

      Sil
  3. hımmmm yaaaa doktor yardımıyla verebilirsin yaa, diyetisyenle, hareket de lazım tabisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor bende düşündüm lakin çok masraflı oluyor giren ayda salona kayıt yaptıracağım bakalım belki doktoruda düşünebilirim :)

      Sil