Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

1 Eylül 2018 Cumartesi

Eylül Ayı

 Aylar içinde en sevdiğim aydan herkese merhaba. Hoş geldin Eylül seni çok özlemiştim. Eylül ayı benim için çok özel bir ay. Bu ay önemli üç gelişmem var benim. 
   İlki 1 Eylül babamın doğum günü yani bugün. Aslında bu benim için harika bir duygu değil çünkü annem ve babam günden güne yaşlanıyorlar benim için çok üzücü bu durum. Hatta az önce eski resimlere bakarken çoğuna ağlayarak baktım. Ne kadar gençlermiş ve bende çok küçükmüşüm keşke hiç büyümeseydimde onlar da yaşlanmasaydı...
   İkinci gelişme okulların açıldığı tarih (tam tarihi yok). Okulların açılması benim için hep yeni başlangıçlara yol açar. Mesela okullar açıldığında daha çok hedeflerim olur onları gerçekleştirmeye yönelirim. Kırılma noktalarımda hep okullar açıldığında olmuştur. 
  Üçüncü gelişme ise erkek arkadaşımın doğum günü ve beraberliğimizin tarihi olan 21 Eylül. Eylül'ün en sevdiğim günü aslında hem sayısal olarak çok cazibeli geliyor bana hemde hayatımın en büyük hediyesini aldığım gün. Hayatıma girdiği günden itibaren bana dünyanın en kıymetli ve değerli kadını olduğumu hissettiren adam sana ve seni yaratan Rabbime binlerce kez şükürler olsun :)
    Eylül ayı denildiğinde insanlar genelde hüzün ayı olarak belirler ama benim için daha çok mutluluk ayı. Mesela bugün ben hayatımda yeni bir karar aldım ve kötü alışkanlığımdan kurtulmaya karar verdim. Bana zarar veren bir alışkanlığın hayatımda da yeri olmamalı. Yeni yaşıma daha temiz ve sağlıklı girmek istiyorum ve 3 ayda bu alışkanlığımdan tamamen arınmış olacağımı biliyorum. Belki yakın zamanda işimi değiştirebilirim bundan emin değilim ama değiştirmezsem eğer 5 Eylül'de spor salonu üyeliğine başlayacağım. 3 ayda demek 12 kilo vermek demek bence değer.  Eh o zaman spor salonu kararı aldıysam sağlıklı beslenmeyede başlamalıydım onada başladım bugün. 
   Eylül ayı için çok şeyler yazılır bir çok şairin yazdığı gibi. Tabi ben şair değilim bu yüzden çok şeyler yazamayacağım. O yüzden son cümlemi yazıp noktalıyorum.


   "Eylül bir ay değil, bir aylık ayrı bir mevsim." (Haşmet Babaoğlu)

9 yorum:

  1. Kimine hüzün, kimine mutluluk katar. Senin mutlulukların eksik olmasın hayatında.

    YanıtlaSil
  2. Bu resmi nişanlım paylaşmış bir zamanlar ve altına şöyle yazmış "Yeni yapraklar çıkabilsin diye eski yaprakları temizler hüzün. Üzülme, sonbahar serttir ama sonu aydınlıktır."
    Kimilerine göre yeni bir başlangıç, kimilerine mutluluk, kimilerine göre hüzün. Değişiyor Eylül insandan insana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Nişanlınız harika yazmış :)

      Sil
  3. Haşmet Babaoğlu’nun sözü harikaymış.

    YanıtlaSil
  4. heey ne tatlı duygulu bu yazın ki. baban, fotolar, erkek arkadaşın, kilo, sağlık, okul, spor hayırlısı. ne eylülmüş amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül ayı benim için özel bir aydır zaten :)

      Sil
  5. dilerim tüm aylar sana mutluluk getirir canım benim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil