Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

29 Ekim 2018 Pazartesi

Çekiliş Sonucu

  Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşaaa...
  29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'mız  kutlu olsuuuun :) Nice bayramlarımıza inşallah. Bu millet var olduğu sürece daha çok bayram göreriz diye umut ediyorum. 
  O zaman artıık konumuza geçebiliriz. Çekiliş sonuçlarını dün yayınlayacaktım fakat akşam yazma zamanım olmadı çekilişide yapamadım. Anca şimdi yapabildim tabi ben pek internet üzerinden çekiliş olaylarını beceremediğim için  eski usul yaptım çekilişimi. Katılan herkese ve öncelikle duyuru yapan Deeptone'a teşekkürlerimi borç bilirim. Kazanamayan arkadaşlar üzülmesin gelecek ayda çekiliş olacak. Yeterki katılım yapmayı unutmayalım :) 

Evet çekiliş sonucunu fotoğraflarla açıklayacağım. Kazanan arkadaşımın en geç yarın akşama kadar bana iletişim bilgilerini g.sari1903@hotmail.com adresi üzerinden iletmesi gerekiyor ki bende bir an önce kargolayabileyim. 

Eski usul tabiki herkesi sıradan yazdım :) 

En sevdiğim kısım yazdıklarımı teker teker katladım :)

Ve kazanan Sakura :)


Kazanan Sakura oldu :) Eğer kendisi 30.10.2018 saat 23:59'a kadar benimle iletişime geçmezse yedek kazanan Özlem Ak'a gidecek kitabım :) Katılımınızdan dolayı hepinize teşekkür ederim. Umarım herkes memnun kalmıştır. Bir sonraki çekilişte görüşmek üzeree :)


YOKSA SİZ HALA BENİM HAYAL DÜKKANIM'I OKUYUP BİR YORUMDA BULUNMADINIZ MI ? GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLÜRÜM YORUM YAPMADIYSANIZ ÇÜNKÜ GELECEĞİMİ İNŞAA EDERKEN SİZİN YORUMLARINIZDA BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİİ. :)

8 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Sizin de emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. heeey sakuraya haber verdin mi. dur ben de söleyim ona çekilişçiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben söylemeyi unutmuştuuum. Sen ona haber verdiğin için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Aaa inanmıyorum! Hayatımda ilk defa bir çekilişi kazandım :D Şu an çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederimmm :) Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Merhaba. Derin'in blog tanıtımdan öğrendim sizi. İzlemekteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bende hemen sizi izlemeye alıyorum :)

      Sil