Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

17 Ekim 2018 Çarşamba

KİTAP ÇEKİLİŞ ETKİNLİĞİ

 Herkese merhaba aranızda uzun zamandır olmamanın verdiği burukluk ve sonunda yurtta bir adet çalışan bilgisayar bulmanın mutluluğu ile yazıyorum şuanda... Yaklaşık 1 aydır aranızda laptoptaki bozukluktan dolayı aranızda yoktum. Kendileri bozuk olduğundan dolayı yanımda da değil zaten. Şuan yurtta dolaşırken(Neden yurttayım bunu da anlatacağım en kısa zamanda) bulduğum bilgisayar odası beni o kadar çok mutlu ettiki anlatamam. Yeniden sizlere bir şeyler yazmak hayatımda olanları anlatmak için sabırsızlanıyorum. Telefonum burada yazı yazmam için yeterli olmadığından yazılarım baya aksadı. Üzülmeyin artık telafi edebileceğim bir bilgisayar var ve her akşam sizlere bol bol bir şeyler anlatacağım. Tabii yaklaşan sınavlar var ama olsun ben yinede sizler  için 1 saatimi ayırabilirim. Umarım sizlerde beni özlemişsinizdir...
   Eh gelişimin şerefine bir kitap çekilişi yapmak şart oldu. O zaman bu yazıyı elinizden geldikçe arkadaşlarınıza duyurup yorum bırakmanız yeterli olacak. Geçen sefer yaptığım etkinliğe katılım olmaması beni çok üzmüştü. İnanıyorum bu sefer katılımda artış olacaktır. Bu yazıyıda elden ele dolaştırın bende katılım çok olduğu için sevineyim. AAAA unutmadan yorum bırakırken beni takip etmiş olduğunuzdan emin olun çünkü çekilişin tek şartı bu olacak. Duymadık arkadaşlarınız kalmasın kesinlikle duyurun :)
   Hepinize sevgilerle yarın yeni yazımda görüşmemiz dileği ile kendinize iyi bakın :)

ÇEKİLİŞ BAŞLANGIÇ TARİHİ: 18 EKİM 2018
ÇEKİLİŞ BİTİŞ TARİHİ : 28 EKİM 2018 


20 yorum:

  1. taam duyurcam. yurt mu şaşırdım ben de evet yani. iş noldu kasiyerlik. sonra neler oldu ki. tatile de gizli gittin demek ki ayrıca. taam sınavlardan sonraaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaticiiim akşam kasiyerlik sonrası neler olduğunu hahaha :) güzel şeyler olduğunu düşünmüyorum ama oldu bir şeyler ya

      Sil
  2. Blogda çekiliş yapmak zor olsa gerek. Akıllı telefonlardan sonra instagram blogların yerini aldı. Ben bile açtım bir hesap öğrendim iyi kötü bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Kolay gelsin diyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende video ile bu çekilişi yayınlayamayacağım sanırım. Belki instagramdan canlı yayın yaparak duyururum ama yayına katılımı buradan sağlamak çok zor. O yüzden kendi başıma internet sitesinden isimleri girip çekiliş yapıp sonrada kazananı açıklayacağım :)

      Sil
  3. Merhaba, nasıl katılıyoruz çekilişe :)

    YanıtlaSil
  4. Deep sayesinde gordum hemen takibe aldım 😊 kitap çekilişi olması da ayrıca mutlu etti katılıyorum demeli miyim 😊 hemen duyuyorum çekilişi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldiniz evime :) umarım sizleri güzel bir şekilde ağırlayabilirim :)

      Sil
  5. Ooo hoşgeldin canım benim neredesin sen bakim 😊bende mail atıcaktım sana nerelerdesin diye bajtim sen yazmışsın 😊neler olmuş öyle seni görmek güzel 😊❤bizde katılır duyuru yaparız efem sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy neler oldu sorma gerçekten garip ve mutlu dönemler geçiriyordum. eh buralardan uzak kaldım ama anlatcak çok şey birikti o yüzden beklemede kalınııız :) kim şanslıysa ona çıksın o zaman:)

      Sil
  6. Merhabalar. Kitap çekilişini görünce hemen katılmak istedim. Sizi blogdan ve g+'dan takibe aldım. Siz de beni ve bloğumu takip ederseniz çok sevinirim. Bloğum: maviveedebiyat.blogspot.com

    Kitap okumayı seven blogger dostlarıma duyuracağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe alıyorum :) şanslı olan arkadaşımızın kazanması dileğiyle. Ek olarak dünyama hoşgeldiniz :)

      Sil
  7. merhaba, bende sayfamda duyurunu yayınlıyorum. Takipteyim :) okumayı severim yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz bende hemen sizi takibe alıyorum :)

      Sil
  8. dün duyurdum. katılım az olursaa söyle yine duyururuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa deep çok mutlu ettin beni dün o kadar mutsuzdum ki bugün bloguma bakayım dedim ve bir sürü yorum gördüm gerçekten çok teşekkürler yardımların için :)

      Sil
  9. deeptone dan kitap çekilişinin olduğunu duydum hemen koştum geldiiiiim. Umarım çekiliş bana çıkar :p :))

    YanıtlaSil