Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

12 Ocak 2019 Cumartesi

Ç E K İ L İ Ş DUYURUSU

Herkese merhabaaaaa bugün bilgisayarıma kavuştum ve artık okulum bittiiii. Son bütünleme sınavlarım kaldı sadece onlarıda verince mezunumda mezunummmm! Artık sizlerle daha sık konuşabileceğiz bende bunun şerefine kocaman bir çekiliş etkinliği başlatıyorum vee kitap hediye ediyorum. Okumayı çok seven ben her çekilişte de kitap yollayarak okumanıza da  vesile olmaya çalışıyorumm. Eh bu çekilişte tabiki ŞART YOK. Sadece katılmak istediğinizi yorumda belirtirseniz yeterli olacak. Fakat katılımın çok olması için duyurusunu da yapsanız tadından yenmez yaniii :)  
  KATILIM SON TARİHİ :18 OCAK 2019 
 Hepinize sevgilerimle yarın yeni yazımda bombastik haberlerde görüşmek üzeree :)

46 yorum:

  1. Merhaba , çekilişe katıldım sizi de bloğuma beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba katılım için teşekkürler hemen davetinize icabet edeceğim :)

      Sil
  2. Katılıyorum :) Hangi kitap merak ettim doğrusu, herkese bol şans!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için teşekkürler :) kitap sürpriiiz :)

      Sil
  3. Mezuniyetiniz hayırlı olsun. Ben de katılıyorum.:)

    YanıtlaSil
  4. Tabisi istiyorumm harika bir çekiliş bu <3

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba katılım için teşekkürler listeye ekliyorum sizide :)

      Sil
  6. Katılmak isterim ve sınavlarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sizinde isminizi not alıyorum :)

      Sil
  7. merhaba hemen benide oralara biryere yaz admin

    YanıtlaSil
  8. heeey hayırlı olsun okul oleeeey yaaa ne mutluuuu :) çekilişini de duyurcam tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamm buralara uğraman şeref verici benim için <3

      Sil
  9. mezuniyetinizi şimdiden tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Allah utandırmaz inşallah :)

      Sil
  10. baak ama soon yazımdasııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimiyetinden öptüğüm çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  11. Mezuniyetini şimdiden tebrik ederim 😊 cekilise ben de katilmak isterim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm hemen yazıyorum adınızı listeye :)

      Sil
  12. kitap olunca katılmamak olur mu:)

    YanıtlaSil
  13. Tabii ki katılmak istiyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen listeye yazıyorum adınızııı çok teşekkürler katılım içinnn

      Sil
  14. Mezuniyetiniz hayırlı olsun. Ben de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  15. mezuniyetin şimdiden hayırlı uğurlu olsun inşallah canım herşey o güzel gönlüne olsun inşallah 😊❤ ..bende katıldım gitti 😊hadi bol katılımı olur inşallah sevgiler canım benim 😊❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inaşiah her şey istediğim gibi olur :) yazıyorum adını tabikideeee 💞

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Kitap belirlemedim gelişigüzel kitaplığımdan çekip yollayacağım :)

      Sil
  17. Şimdi tamam katılalım ama neden duyuralım o zaman kazanma şansım azalır dimi :) takibe aldım saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa 😂 Nasıl isterseniz efendim öyle düşünüyorsanız ne diyebilirimm. Yazdım adınızı listeyee

      Sil
    2. teşekkürler şakaydı tabiki deep duyurduya zaten bir 50 blogcu duyurdu sayın onun takipçisi bizden çok çok fazla okunurluğu da öle :)

      Sil
  18. Uzun zamandır takip ettiğim Deep sayesinde karşılaştım bloğunla. :) İyi ki de karşılaşmışız. Bol katılımlı bir çekiliş olur umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım Deep o olmasa birbirimizle karşılaşamayacağız zaten ☺️❤

      Sil
  19. Katılmak isterim ve sınavlarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye yazıyorum adınızı teşekkürler başarıp döneceğim :)

      Sil
  20. Katılmak isterim ve sınavlarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  21. TEBRİKLER :) <3

    çekilişe bizde katılalım :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, cekilise katilmayi bende isterim. Kitap cekilisleri kacirilmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende katılanları kaçırmadan yazıyorum hemen listeye adınızııı :)

      Sil