Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

13 Ocak 2019 Pazar

Hayal Dükkanım : Atölye İzde

 Merhabalaaaar :) Size uzun zamandır yokken neler olduğunu teker teker anlatıyorum artık. Tabiki hepsi için ayrı yazılar yazacağım ve bu yazımda size en büyük hayalimizin gerçekleştiğini anlatacağım. Hatırlıyorsanız önceki yazılarımdan birinde atölye kurup işletmeyi düşündüğümüzü yazmıştım. Sizden de epey destek aldıktan sonra bende başladım nasıl başlamalıyız listesini oluşturmaya. Uzun bir düşünme aşamasından sonra instagram hesabımızı kurduk. Yazı sonuna linkini bırakacağım :) Hesap kurduktan sonra ufak ufak ürünlerimizi koymaya ve takipçimizi arttırmayada başladık. Kurarken çok büyük hayallerle kurduk ama tabi ki şuan beklentimizin altında bir şekilde ilerliyor. 2 hafta sonra tam olarak ilk ayımız olacak. Bizim hedefimiz ilk ayda bir tanede olsa sipariş almaktı ama bakalım henüz süre var. Fark ettim ki gerçekten ürettiğini satmak çok zor bir eylemmiş çünkü o kadar çok profesyoneller varki bizim ürünlerimiz onların yanında biraz sönük kalıyor gibi. Bu durum beni çok üzdü. Ördüğüm oyuncakları çok zevkle ve hevesle hazırlamıştım ama hesaba yükledikten ve biraz tur attıktan sonra aslında benimkilerden çok daha iyileri olduğunu gördüm. Diğer üzücü durum ise insanların el emeği bu ürünlere çok paralar vermemek istememesi. Bana garip geldi doğrusu ilmek ilmek işlediğim ürüne ufak paralar verilmesi gerçekten tuhaf. İnsanlar dışarıda plastik oyuncaklara yüzlerce lira verebilirken bizim ördüğümüz sağlıklı el yapımı oyuncaklara bu paraları layık görmüyorlar. 
  Bu yola çıkarken kendimden emin çıktım. Her gün bir fotoğraf yükleyemesemde ördükçe paylaşım yapacağım ve inanıyorumki bir gün siparişim değil siparişlerim olacak. Bu yazıyı okurken belki yaşadığım hayal kırıklığı sonucu pes ettiğimi düşüneceksiniz ama hayır pes etmek yok. Sabırla ve azimle atölyemde fotoğraflar paylaşmaya devam edeceğim :) Satış olmasa bile ördüğüm oyuncaklar bana özel olarak kalır en kötü ihtimal. Geleceğin anne adayı olarak kendi çocuklarıma plastik oyuncaklar değil kendi ördüğüm oyuncaklarımı hediye edeceğim :)  2019 Hayal Listemin ilk hayalini gerçekleştirmenin verdiği mutluluk ile ben paylaşımlara devam edeceğim. Eh sizleride aramızda görmek isteriz. 
Takip etmek isteyenlere linkimiz ; https://www.instagram.com/atolyeizde/ 














22 yorum:

  1. hadi hayırlı olsun inşallah canım benim Rabbim bol kazançlar versin inşallah zamanla hepsi olur yolun bahtın acik olsun canım benim sevgiler 😊🌸 hemen alıyorum takibe 😊🌸❤

    YanıtlaSil
  2. Bol şans :) Benim de aklımda var ne zamandır ama cesaret edip başlayamıyordum. Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence düşünmek sadece zamanı geciktiriyor. Çok düşünmeden eyleme geçmenizi öneririm

      Sil
  3. Ne güzel hayallerin için adım atmışsın devamı gelir bence ,oyuncaklar çok tatlı görünüyor bol kazançlar ☁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler umarım sipariş almayada başlarız

      Sil
  4. ayy hey iyice gerçekleşti ha. kutlarım. ayrıca bunu da duyurcam bir ara blogumda keyifleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet sonunda hayallerimizi gerçeğe döktük :)

      Sil
    2. Derin, nam-ı diğer Deep :)gönderdi, hemen bir üstteki profil

      G. Srı, el emeği ürün satışı bir hayli zordur, vitray sanatından biliyorum, ama ünü katlanarak kar topu şeklinde büyüyor. . Azimle büyümesi de gerçekten daha kıymetli oluyor

      Emeğinize sağlık, bereketli kazançlar

      Sil
  5. merhaba.deep yazmış bloğunda sonra gelip baktım.yazıyı okuyunca mutlaka "kesinlikle pes etmek yok" cümlesini yazmalıyım dedim:)el emeğine verilen değer konusunda sonuna kadar haklısınız.yıllardır yaşıyorum sizin gibi bu sorunu.ama olsun.hatta bunu gözüme sokmaya çalışanlara daha bir pahalı fiyat veriyorum.hatta bu hafta bir hanımefendi bir çalışmamın fiyatını sordu.yazınca "aaa biraz pahalı azcık indirsen olmaz mı? " muhabetlerine başladıki uslup korkunçtu.adeta karşımda ağzında sakız patlatarak konuşan biri var zannettim:)) o yazdıkça ben aslında yanlış yazmışım fiyat bu dedim:)) çok eğlenceliydi.o gün başka bir hanımefendi aynı ürünü sordu.bir öğretmendi ve öğrencilerine karne hediyesi alacakmış.diğer hanfendiye tek ürün için yazdığım fiyatı ona üç ürüne verdim:))ucunda çocuk sevindirmek var.laf çook uzadı.bunların hepsi tecrübe.sabredin ve üretmeye devam edin.herkes kendi ekmeğini yer.en güzeli hayalinizi gerçekleştirmeniz ki bu dünyaya bedel.darısı başıma inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişilerin üslupları bile verdiğiniz fiyatı etkileyebiliyor evet buna katılıyorum. Umarım benimde bol müşterilerim olur sizin gibi hepimize kolay gelsin pes etmek yok ❤

      Sil
  6. oyuncaklar çok tatlı ben de tavşan a başladım hem de aynı anda 3 tanesine ☺️ youtube da en kolayını seçeyim dedim 1.30 saatlik video ben 3 günde anca anladım 🙋🏻‍♀️:D başarılar dilerim işinizde ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir oturuşta olayı çözünce 1 oyuncak çıkabiliyor bazen :)

      Sil
  7. Hayirli olsun, bol kazanclariniz olsun. Tabiki her güzel sey gibi sizin isiniz de biraz zaman alacaktir.
    Ama meyvesini vermeye baslayacaktir yakin zamanda...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O meyveleri sabırsızlıkla bekliyoruz teşekkürler ❤☺️

      Sil
  8. Hayirli ialeriniz olsun takibe aliyorum deeptone'da gordum..

    YanıtlaSil
  9. hayırlısı olsun gönlünüze göre olsun inşallah ...sevgilerimle...ben de beklerim sayfama arzu ederseniz...

    YanıtlaSil