Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

19 Ocak 2019 Cumartesi

Çekiliş Sonuçları

Herkese merhabaa kitap çekiliş etkinliğimiz dün gece son buldu. Fakat bazı sorunlardan ötürü sonuçları anca bu akşam yayınlamaya fırsat bulabildim. Bu çekilişi tek kitap olarak düşünmüştüm ama sevgili Deep benim etkinliğimi paylaşınca katılım arttı. Bende bu mutlulukla kitap etkinliğimde 4 kişiye 4 farklı kitap göndermeye karar verdim. Eveeet bunun sonucunda kazanan arkadaşlarımız;

1. Mavi Daktilo

2. Sessiz Haykırış

3. Kız Kardeşler Arasında

4. Mor Midye

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum ve 2 gün içinde bana mail atarak adreslerini belirtmelerini rica ediyorum. Sevgilerimle..
Mail: g.sari1903@hotmail.com

20 yorum:

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Kazananları tebrik ediyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Kazanmışız :) çok teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  4. Kazananları tebrik ediyorum düzenleyen emek veren herkese de ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Saygılar adresi göndericem

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. kazananları tebrik ederim.en güzel hediye.

    YanıtlaSil
  7. Kazanan kişileri tebrik ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Kazananlara çoook tebrıkler bizler accıkk uzulduk ama yaa tühh (^:

    YanıtlaSil
  9. ama yalan oldu zanımca :) epeydir sesiniz çıkmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır mailden yazan 2 arkadaşa yolladım kitaplarını diğerleri yazmamış

      Sil
    2. Ben gönderdim adresi gelmedi mi

      Sil
    3. Evet ben aldım kitabı, çok çabuk da elime geçti :)

      Sil
    4. Hayır gelmedi tekrar yollarsanız hoş olur. Yoksa neden göndermeyeyim kitabı :)

      Sil
  10. bilgilen dirme için yazıyorum Arkadaşımız bana çok güzel bir kitap göndermiş kendisine çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  11. Aaaa bende kazanmışım daha yeni gördüm 😊

    YanıtlaSil
  12. Kitap elime ulaştı çok teşekkür ediyorum 😊

    YanıtlaSil