Öne Çıkan Yayın

Kitap Yorumum : Gösteri Peygamberi

18 Ağustos 2018 Cumartesi

DUYURU

Arkadaşlar uzun zaman önce  "Misafir Blogger Olmak İster Misiniz?" isimli paylaşımımda talep eden arkadaşlarımı blogumda ağırlamak istediğimi söylemiştim. Baktım ki baya aşağılarda kalmış bende tekrar paylaşmak istedim. Sadece bir kişi dönüş yapmıştı buda beni üzmüştü. Evet sizleri tekrar davet ediyor ve ağırlamak istiyorum. Blogumda yazdığınız yazıları yayınlamayı çok isterim. İsteyen arkadaşlar için iletişim adresim ; g.sari1903@hotmail.com . Güzel dönüşler alacağıma inanarak hepinize sevgilerimi yolluyorum :)


22 yorum:

  1. Deme ki ben gözden kaçırmışim 😊efem bizde dahil oluruz 😊 o zaman 😊 ❤ sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayhay :) en kısa zamanda yazınla bekliyorum o zaman blogumaaa

      Sil
    2. Tamam en kisa zamanda😊 teşekkür ederim canım benim 😊❤

      Sil
  2. Eski yazılar kabul ediliyorsa ben de katılmak isterim ;) nereye gönderiyoruz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kabul ediliyor.
      İletişim : g.sari1903@hotmail.com

      Sil
  3. hımm bak bunu duyurayım ben. hoş bişi düşünmüşsün yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba..
    Ben bu fikri çok sevdim ve eski yazılarımdan birini gönderdim. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel düşünmüşsün canım.

    YanıtlaSil
  6. Pekala bende bir yazı gönderirim. Çok güzel bir fikir olmuş. Teşekkür ederiz.🤗

    YanıtlaSil
  7. Deepten geldim iyi ki de geldim yazılarınızda görüşmek dileğiyle :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  8. Ben de misafir olmak isterimmm. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde bana mailden yazınızı ulaştırmalısınııız :)

      Sil
  9. Ben de gözden kaçırmışım. Yazımı göndermek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikii efendim :) hesabım g.sari1903@hotmail.com yollayabilirsiniz. Blog adresinizide eklemeyi unutmayın :)

      Sil
  10. heeey bak başladı di mi harekeet heyooooo :)

    YanıtlaSil
  11. Bu güzel etkinliğinizi kutlarım ❤

    YanıtlaSil